Unsupported Screen Size: The viewport size is too small for the theme to render properly.

Våre partnere

Våre partnere

Personlig Maler logo

Vi mennesker tilbringer mesteparten av tiden vår i egen bolig, og derfor er det viktig at den er trivelig. Farger, overflater og dekor er en vesentlig del av dette. Personlig Maler hjelper folk med å skape et trivelig hjem!

Renovering: Total oppussing av overflater for å skape boligen du virkelig ønsker deg – enten det er ny gips, gammel tapet som må bort eller helsparkling.

Komplekse fargepaletter: Det å velge riktige farger og malingprodukter har alt å si for resultatet og hvor godt du vil trives i et rom.

Tapetsering: Tapeter gir luksusfølelse og et lunt uttrykk.

Kvalitet: Personlig Maler er opptatt av detaljene i sluttresultatet, men også holdbarheten over lang tid.

En strøken opplevelse: Personlig Maler leverer personlig service fra første kontakt til siste penselstrøk.

Ewelina Sekiw

Ewelina Sekiw, partner & daglig leder

Ewelina er utdannet malermester, og kan dessuten skilte med å være den første som har tatt gull i Nordisk mesterskap i malerfaget.

Hun brenner for å være kreativ i alt hun gjør, og elsker derfor å jobbe med farger og oppussing. I tillegg er hun kunstner på fritiden og skaper unike bilder til ethvert hjem.

Fun fact: Ewelina startet med å utdanne seg til personlig trener, men endte opp med å bli personlig maler.

Samtext International AS

Tekstbyrå med selskaper i Oslo, Helsingfors, Stockholm, København og Gillingham (UK).

ORIGINALT INNHOLD – reklame- og markedsføringstekster, nettsider, sosiale medier og teknisk dokumentasjon.
VERSJONERING – konvertering av reklame- og markedsføringstekster til et annet språk enn de opprinnelig er skrevet på, og for et annet land enn de opprinnelig er ment for.
OVERSETTING – kontrakt, jus, økonomi, produktpresentasjoner, bedrifters egenpresentasjon, dokumentasjon, akademiske tekster, audiovisuelle tekster og faglitteratur.
UNDERTEKSTING – videoer, reklamefilmer, dokumentarfilmer og spillefilmer.
TEKSTFORBEDRING – redigering, språkvask og korrektur av tekster, inkludert tekster skrevet og oversatt maskinelt (kunstig intelligens).

Trond Samstad

Trond Samstad, CEO

Trond grunnla Samtext i 1991, og har jobbet med det på fulltid siden 1996.

Han har kryptografi- og befalskurs fra Marinen samt mellomfag i sosialantropologi. Han er utdannet instruktør og coach i studie- og kommunikasjonsteknikker og jobbet som konsulent i Kværner 1989–96.

Fun fact: Hans mor og far kastet mynt og kron om hvilken av hjembyene sine de skulle kalle ham opp etter – Stein for Steinkjer eller Trond for Trondheim. Far vant.

Safety Computing AS

Totalleverandør av IT-drift, brukerstøtte, IT-konsulenttjenester, maskinvare, IT-sikkerhet og skytjenester for bedrifter og organisasjoner. Vårt produkt er smarte tjenester som samlet ivaretar bedriftens/organisasjonens sikkerhet, sørger for samhandling og tilgjengelighet for alle ansatte, og gir økt produktivitet og verdiskapning for bedriften/organisasjonen.

Safety Computing påtar seg ansvaret for IKT-leveranser i alle ledd. Fra planleggingsstadiet til installasjons- og driftsstadiet. Vi samarbeider med kundens tredjepartsleverandører av programvare for å sikre høy kvalitet på leveransen og pålitelig drift for våre kunder. Safety Computing sin oppgave er å gi våre kunder optimale IKT-systemer.

Rudi Baumgarten

Rudi Baumgarten, CEO

Med økonomibakgrunn og et brennende hjerte for teknologi startet Rudis  IT-reise tilbake i 1993, da som selvstendig konsulent for bedriftsmarkedet.

Se intervju med Rudi her: KLIKK

Kaizen Shipping logo

Kaizen Shipping AS

Shipping og supply-chain spesialist med habil forståelse for toll. Kaizen Shipping tilbyr en optimalisert og pålitelig fraktløsning basert på –

🔹 effektivitet – AI-drevne systemer og smarte ruter sikrer rask levering med minimal ventetid.

🔹 kostnadsbesparelser – lean shipping reduserer unødvendige kostnader, gir bedre priser og smartere logistikk.

🔹 bærekraft – grønn logistikk, optimaliserte ruter og miljøvennlige transportalternativer reduserer karbonavtrykket.

Kaizens USP: Fleksible fraktalternativer for ulike behov, fra ekspressleveringer til bulkfrakt. Sanntidssporing og rask kundeservice som sikrer full kontroll over leveranser.

Kaizen-filosofien: Kontinuerlig forbedring og innovasjon gir kundene den beste fraktopplevelsen.

Per Kristian Edvartsen

Per Kristian Edvartsen, CEO

Innimellom alle mulige og umulige salgsrelaterte stillinger, stiftet Per Kristian også Crest Of Vanguard, et eget gamingsamfunn på YouTube. Han har en spesiell forkjærlighet for telefonsalg og direktesalg til både varme og kalde kunder, noe som tyder på at han ikke er en gjennomsnittlig introvert nordmann.

Se intervju med Per Kristian her: KLIKK

Printd logo

Printd AS

Printd er spesialist på design og trykk av markedsmateriell, profilartikler og emballasje. Selskapet tilbyr alle tjenester innen dette inkludert prosjektledelse og selve produksjonen, og har en nettbutikk hvor kundene kan bestille …

Messeprodukter – roll-ups, beachflagg, messevegger, messebord, reklametelt og reklamemøbler.
Skilt, banner og folie – skilt, gatebukker, lyskasser, digitale display, bannere og folie.
Profilartikler – pappkopper, kopper, flasker, profilklær og handlenett.
Emballasje og display – pappdisplayer og annen emballasje.
Fotobokser – utleie av fotobokser for arrangementer.
Grafisk design – skreddersydde designtjenester etter kundens behov.

Ewa Frogner, Owner-manager

Litt utenlandskklingende hvordan det fornavnet er stavet? Det stemmer, Ewa er opprinnelig polsk. Hun har også seks søsken spredd over hele verden og snakker seks språk: norsk, polsk, engelsk, tysk, fransk og russisk. Vel, sju egentlig, ettersom hun også har undervist i tegnspråk.

Fun facts: Studerte tysk og juss i Tyskland, var lærer i Den tyske skolen i Oslo i seks år, og startet deretter gründerkarrieren med firmaet Fotokassa.

Tallet er seks.

JCP Arena AS

JCP er Norges største eventbyrå og en ledende aktør innen merkevarebygging og kommunikasjon. I 2023 ble vi rangert blant de 30 beste eventbyråene i verden, og vi har vunnet en rekke priser innen de kategoriene vi opererer i.

Byrået består av seks avdelinger. JCP Arena, som er representert i Dooropeners, eier og videreutvikler egne konsepter som hjelper bedrifter med å øke eksponeringen, fremme salg og ta en aktiv rolle i samfunnsansvar.

A Walk in the Park er Norges mest sjarmerende gratis familiefestival, som tilbyr en hel dag med kvalitetsaktiviteter og underholdning for barn og deres familier. Vi turnerer i over 15 byer, både sommer og vinter – sistnevnte med konseptet SnøFønn.

Kristoffer Braathen, partneransvarlig for A Walk in the Park

Kristoffer bruker over gjennomsnittlig mye tid og energi på klatring, dans, svømming, vektløfting, yoga, badstue og isbading. Han hevder dessuten å ha en uoffisiell norgesrekord i å ha brukt kortest tid på å se de 4 dagene, 14 timene og 1 minuttet det tar å komme gjennom Prison Break. Interessant nok er favorittallet hans 14.

Han er overbevist om at det i 2022 var maksimalt 20 nordmenn som spiste mer is enn ham fordelt utover året.

Kristoffer er ekstremt glad i å møte mennesker og lære om forskjellige bedrifter og bransjer. Han er alltid innstilt på å hjelpe, så ikke nøl med å kontakte ham via en av lenkene til høyre/nedenfor her!

Ambious logo

Ambius Planteservice Norge

Interiørbeplantning – utendørsbeplantning – planter og kar – sesongdekor

Navnet Ambius kommer fra det engelske ordet «ambience», som betyr atmosfære. Det handler om hvordan du påvirkes av å ha levende planter rundt deg. Vår rolle er å skape det aller beste naturlige miljøet for mennesker på arbeidsplassen.

De fem bladformene til Ambius-bladikonet representerer de fem sansene; syn, lyd, lukt, berøring og smak. Vi tror et Ambius-miljø kan stimulere folks sanser og inspirere til ideer, forbedre helsen og løfte humøret. Mens «røttene» våre ligger i å forskjønne arbeidsmiljøet med planter, gjenspeiler navnet vårt at vi vil forbedre innendørsmiljøet. Ambius er den fremste leverandøren av smartere og sunnere rom.

Kasia Kusz

Kasia Kusz, distriktsansvarlig salg

Det er tre ting Kasia elsker over alt på denne jord: hunder, grønne planter og det å være i bevegelse. Da er det kanskje ingen bombe at hun tidligere har jobbet som gartner, og at det på fritiden går i agility, feltsøk med hund og lange turer – og at hobbyen er planter.

For øvrig har Kasia en Bachelor i International Business, og hennes faglige mål er å bli ekspert i bransjen hun jobber i.

Kasias Ambius-krigsrop: «Jeg ønsker at blomster skal slutte å bli behandlet som et luksusprodukt, og isteden bli en uunnværlig del av enhver arbeidsplass!»

iStep logo

iStep AS

iStep ble startet med et ønske om å gjøre det enklere for bedrifter å få kontroll over sine skyløsninger og redusere unødvendige kostnader.

Vi er stolte av å være en partner som tar oss tid til å forstå behovene til våre kunder, og sammen finner vi løsninger som ikke bare gir økt effektivitet, men som også støtter bærekraftig vekst over tid.

Hos iStep handler det om å skape verdi gjennom samarbeid og teknologi – på en måte som virkelig gjør en forskjell.

Amina Mrzic foto

Amina Mrzic, salgs- og kundeansvarlig

Amina kombinerer en sterk bakgrunn fra finans med lang erfaring i relasjonsbygging og kjennskap til IT-sektoren. Hun har hatt flere lederroller innen finans, kundepleie, salg og forretningsutvikling, og har opparbeidet seg solid erfaring i å forstå og møte kundenes behov. På privaten får hun energi av å være i bevegelse, med eller uten sine barn, men kan også godt nyte et glass vin og skravle i timevis. Nysgjerrig – alltid klar for å oppdage nye kulturer.

Den store drømmen? En reise jorden rundt! 🌍✨

Tech Norway AS logo

Tech Norway AS

Tech Norway jobber både med B2B og B2C-bedrifter og leverer blant annet:

– videoproduksjoner
– SOME-innhold (META, TikTok, LinkedIn m.m.)
– annonser i sosiale medier
– annonser på Google
– design
– nettsider
– branding
– presentasjoner og presentasjonsstøtte

For et begrenset antall kunder har Tech Norway til enhver tid et tilbud om at en eller flere ansatte kommer og sitter ute hos kunder, én gang i uken.

Dette gir gode forutsetninger for å skape resultater, siden man sitter tett på hverandre og raskt kan produsere materiale.

Sondre Mæland

Sondre Mæland, grunnlegger & styreleder

Sondre bor i Oslo, er 33 år og har to barn.

Før han startet Reech har Sondre bl.a. startet et firma innen booking av artister og jobbet som musiker og scenekunstner, karriereveileder for arbeidssøkere, butikkansvarlig og som salgsansvarlig for et IT-selskap. Han har en forkjærlighet til kommunikasjon i alle former, og jobber for å hjelpe sine kunder med å være tydelige i sin presentasjon.

Interiør Design Academy AS

Nettkurs laget for deg som
– drømmer om å mestre interiør, hage eller eiendom
– ønsker frihet til å lære i eget tempo – hvor og når det passer deg
– vil gjøre smarte valg i egne prosjekter – eller hjelpe andre med sine

Dette får du:
– Kursledere med faglig tyngde og over 40 års bransjeerfaring til sammen
– Praktiske kurs som gir resultater – ikke bare teori
– Personlig oppfølging og fellesskap via lukket Facebook-gruppe
– Evnen til å bruke det du lærer – med en gang!

Siri Haanes

Siri Haanes, eier og daglig leder

Siri er utdannet interiørkonsulent og statsautorisert eiendomsmegler. Hun har over 40 års erfaring til sammen fra begge bransjene.

Hva hun brenner for? For å sitere henne selv: «Å hjelpe folk som deg til å lykkes med små og store drømmer. Jeg har vært nybegynner selv en gang!»

Dooropeners forretningsnettverk

Én gang i uken samles vi i Dooropeners til lunsjmøte for å hjelpe hverandre med mersalg og vekst gjennom nettverksbygging. Vi stiller opp med samme motivasjon – å utvide vår egen virksomhet.

Mer enn noen gang tidligere må ledere, selgere og forretningsfolk jobbe med nettverk for å lykkes i næringslivet. Dooropeners gir en positiv, støttende, og strukturert arena for å utveksle kvalitetssikrede døråpninger/referanser som bidrar til økt vekst. Som partner i Dooropeners får du tilgang til andres verdifulle nettverk. Men for å gjøre deg «fortjent» til å benytte deg av disse, må du bygge relasjoner og tillit over tid, slik at det er trygt å anbefale dine produkter og tjenester til andre.

På hvert lunsjmøte får du presentere deg selv, bedriften din og hva du søker etter. Jobben starter først når de andre partnerne har blitt kjent med deg og et behov i deres nettverk dukker opp. Det er det som skjer mellom alle nettverksmøtene, som krever en innsats fra deg.